تولد تنهایم مبارک...


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

سلـــــام...

هیچ وقت فکرشو نمیکردم  روز تولدم اینجوری باشم

حالم خیلی خرابه 

تازه میفهمم برای هیچ کس مهم نیستم 

حتی یــه تبریک خشکو خالیم نگفت...

19ساله شدم کاش 19ساعت بیشتر زنده نباشم...

هیچی دیگه برای گفتن ندارم 

نوزدهمین سالگرد تنهاییم مبارک 

آذیــــــــــن.......azin

 



نظرات شما عزیزان:

داداشت !!!
ساعت23:44---6 آذر 1393
فک کردی کشکه اخه بیشعور مگه ما تبریک نگفتیم همچین پستی گذاشتی فیلترت میکنم

مثلأ یاسین
ساعت0:39---1 آبان 1393
عب نداره آبجی ..

مثلأ یاسین
ساعت17:04---5 مهر 1393
فدات آبجی...
دلم واست تنگ شده آخه خیلی دیر سرمیزنی


مثلأ یاسین
ساعت2:16---31 شهريور 1393
وا کامنت من کو؟
پاسخ: ببخشید دیر شد داداش


مثلأ یاسین
ساعت14:44---24 شهريور 1393
هیسسس...
‏.
‏.
گوش کن ..
این صدای شکستنی های وجودم است!
‏.
می شکنم هر آنچه که نداستند خوشحالی آن روز من ، در آن روزی که سالگرد شش تایی ها نامیدند بخاطر تو بود ..
تو آبجی عزیزم ، با زیبا ترین نام دنیا ......
تولدت مبارک ..
دوستدار شما ی داداش بی معرفت


کاوه
ساعت4:19---24 شهريور 1393
نه...
تو که خودت خوب می دونی،
من فقط دوتا تاریخ تولد بیشتر بلد نیستم.


Mohsen...Zahra
ساعت13:14---21 شهريور 1393
سلاااااااااااام تولدت مبارک میدونم دیره ولی بازم بهت تبریک میگم..مطمئن باش لیاقتتو نداشته که نتونسته بهت تبریک بگه..خواستی به وب من و عشقمم سر بزن خوشحال میشیم..متنظرتیم..موفق باشی

kaveh
ساعت1:08---21 شهريور 1393
به قول محسن یگانه...
آخه عمری که بی تو بگذره چرا ثانیه هاشو بشمارم؟
تولدت مبارک.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت